torsdag 22 maj 2008

Shift menar du? puss
Just nu hickar jag otrolig mycket. Jag satt en stund ute i solen så jag fick lite fräknar.. Men, vad jag är för trött. FÖR ALLT! Mitt huvud sprängs, helatiden. Jag hör jättedåligt.. Jag har typ lock för öronen och det låter som jag har en limpa i halsen. Kul.

Jag låter efterbliven, idag läste jag en riktigt skum tidning, dom skrev om vad killar egentligen är och vad dom egentligen vill. Så lystring tjejer om killen tar steget att ta din hand, vill han alltså ha sex med dig. Han vill bara få ner dig i sängen. Akta er för killar som vill hålla hand. Dom vill egentligen BARA ha sex. Och om han av outgrundliga handlingar ger dig blommor, DANGER! Han är otrogen och vill make it up med blommor. Så det är bäst ni springer om det här händer.

Nä, fyfan. Vem lyssnar på ett gäng senila kärringar som tror dom vet något? Eller så är det en ursäkt för att dom inte har män och det är för att killar egentligen är svin. Men det är ju som om jag skulle få för mig att skriva lögner om förståndshandikappade. "Om han dreglar på dig när han berättar hur vacker du är, så ljuger han!" Jag vet väl ingenting om förståndshandikappade men jag vet väl för fan om att han inte ljuger när han dreglar. Precis samma sak som att någon håller min hand egentligen bara vill ha sex. Men nej jag blir arg, sånt här kommer leda till en tidig död.

Inga kommentarer: